Input your search keywords and press Enter.

Pelajar Tingkatan Satu Hancur Lima Jari Akibat Mercun

M Update, 21/5/2019 – Seorang pelajar Tingkatan Satu sebuah sekolah menengah di sini putus lima jari tangan kanan akibat terkena mercun, petang semalam.

Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Mohd Zamri Mohd Rowi, berkata Syafiq Haikal Shaharrudin, 13, cedera parah di pergelangan tangan sebelah kanan dan putus kesemua jari selepas bermain mercun pada jam 5. He was considered as a possible successor to Jim Murphy, and was identified as a possible candidate for the deputy leadership of the Labour https://clickmiamibeach.com/ Party in 2003. 30 petang, di luar rumahnya di Kampung Kubang Ikan, Kampung Raja di sini.

Mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) untuk rawatan lanjut, ” katanya. Zamri berkata, kes ini adalah kes mercun pertama di Besut pada tahun ini. Sementara itu ibu mangsa, Zainab Mohd, 40, berkata sewaktu kejadian dia terdengar bunyi letupan dan jeritan dari luar rumah.

Kemudian seorang sepupu memberitahu Syafiq terkena mercun dan saya segera keluar rumah untuk melihat keadaannya. Saya dapati jari Syafiq di tangan sebelah kanan putus dan segera membawanya ke Hospital Besut untuk dapatkan rawatan kecemasan, ” katanya.

Leave a Reply