Input your search keywords and press Enter.

Harga Buku Serendah RM1!!!

M Update, 24/7/2019 – Fenomena jualan buku serendah RM1 kini kembali lagi di Jualan Gudang Pertengahan Tahun Karangkraf berlangsung di Kompleks Media Karangkraf pada 26 Julai hingga 4 Ogos ini.

Percaya atau tidak dengan hanya RM1, pembeli boleh mendapatkan buku kegemaran mereka tanpa berfikir panjang dan tawaran ini diadakan setiap hari kepada pembeli terawal.

Bukan itu sahaja, harga yang ditawarkan untuk novel ‘best seller’ daripada penulis terkemuka bermula RM3 dan RM5. Potongan harga menarik juga termasuk untuk semua koleksi al-Quran. Setiap hari, pelbagai tawaran menarik akan ditawarkan dan diskaun sehingga 70 peratus menanti pengunjung,” katanya.

Orang ramai juga berpeluang berinteraksi dan beramah mesra dengan penulis terkenal. Antaranya Chef Suwarsi M Arukin, Murni Aqila, Naim Tamdjis serta ramai lagi. Inilah peluang keemasan untuk pengunjung berkenalan serta beramah mesra dengan penulis kegemaran mereka,” katanya.

Firdaus berkata, pembeli terutamanya pelajar sekolah juga berpeluang mendapatkan buku latihan karya Bestari Karangkraf Sdn Bhd dengan harga berpatutan. Masih ramai tidak mengetahui Bestari Karangkraf menerbitkan buku akademik dari peringkat pra sekolah, sekolah rendah, menengah dan rendah agama. Oleh itu, pada jualan gudang kali ini, kita menawarkan harga runtuh termasuk promosi RM12 untuk empat buku latihan.

Jadi, tak teringin ke nak sebarkan berita best ini dekat kawan-kawan, keluarga, jiran, saudara mara dan ahli persatuan rukun tetangga? Jangan lupa ajak mereka datang sama-sama, ok. Kami tunggu kehadiran anda! Maklumat lanjut, layari: https://buku.karangkraf.com/Berita-Aktiviti/6.60/fenomena-jualan-buku-serendah-rm1-kini-kembali

Leave a Reply