Input your search keywords and press Enter.

Jenazah Wanita Ditembak Suami Selamat Dikebumikan

M Update, 10/03/2021 – Jenazah wanita yang ditembak suaminya ketika tidur di rumah mereka di Taman Saujana, Kota Tinggi, Johor pada 1 Mac lalu selamat dikebumikan pagi tadi.

Jenazah ibu kepada dua anak lelaki itu selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Telaga, di sini, kira-kira jam 5.30 pagi tadi.

Imam Masjid Kampung Telaga, Jusoh Salleh, 64, berkata van yang membawa jenazah mangsa tiba di kawasan tanah perkuburan itu dari Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru kira-kira jam 4 pagi sebelum proses pengebumian dilakukan segera.

“Pengebumian Allahyarham disegerakan atas permintaan keluarga dan alhamdulillah urusan dipermudahkan dan berjalan lancar. Kami kariah masjid kemudiannya melakukan tahlil ringkas sejurus pengebumian selesai,” katanya ketika ditemui di Kampung Telaga hari ini.

Ahli keluarga mangsa yang masih trauma dengan kejadian itu enggan ditemubual pihak media.

Media sebelum ini melaporkan, misteri kehilangan seorang isteri yang didakwa melarikan diri dari rumah akhirnya terjawab apabila mayatnya ditemui secara tragis dalam sebuah tong air yang tertanam di sebuah ladang serai, di Bandar Penawar.

Lebih memilukan, suaminya berusia 43 tahun menjadi suspek utama yang dipercayai menembak isterinya berusia 38 tahun, ketika wanita itu sedang tidur di kediaman mereka di Taman Sri Saujana, Kota Tinggi. – BH Online